poniedziałek, 30 listopada 2015

Na Bałtyku sztorm


Nad Bałtykiem wieje. 8, 9 w porywach do 10 w skali Beauforta. Trudno zejść schodami, które całe w piasku, więc schodzę otwartym wyłomem wydmy prosto na plażę. Już tutaj czuję ostre uściski lodowatego wiatru. Naciągam więc kaptur na czapkę, szczelniej zapinam kurtkę i żałuję, że nie pomyślałam o rękawiczkach. Długo tu nie pobędę…
Stalowo szare chmury, wichrem smagane, co jakiś czas odsłaniają niebo. Ziarenka piasku, pod wpływem imperatywu wewnętrznego śmigają z zachodu na wschód. Po drodze zatrzymują się na moich ustach. Dwie osoby, dość mocno “opatulone” chłoną moc natury nabierając energii na jakiś niewątpliwie gorący napój. Mewy w czerwonych, ocieplanych… gumowcach oczekują na świeże zimne kąski, a ja podczas tych 10 minut próbuję uchwycić piękno i moc żywiołu. Wracam marząc o gorącej herbacie…
































































































































































8 komentarzy:

  1. przepiękne są te zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcia....ojjj...jak ja tęsknię za morzem...nie byłam tam już kilka ładnych lat i co widzę jakieś zdjęcia to tęsknota powraca..;)
    Powiedz mi, a te drobinki piasku nie wpadały gdzieś do zakamarków aparatu? Pamiętam, jak moja siostra swoją nieostrożnością zepsuła swój aparat...w sumie nie wiedziałą co się stało, dopiero w serwisie dojrzeli po prostu piasek "we wnętrzacch" aparatu;)
    A może stosujesz jakieś zapezpieczenia na swój sprzęt fotograficzny?

    Pozdrawiam z bardzo wietrznej małopolski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia, Ewelinko! Az mi sie troche zimno zrobilo, takie sa one rzeczywiste. Milych dni! Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, aż czuć powiew wiatru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, groźnie, potężnie.
    I piasek wszędzie, prawda?
    Marzę by zobaczyć Bałtyk zimą, zamarznięte fale i zmrożone plaże :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie na Twych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo żywiołu zazdroszczę widoków .... jest pieknie, jest moc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Nie tylko w tym poście :))

    OdpowiedzUsuń