poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wiosenne wydanie Green Canoe Style a w nim moje wiosenne co nie co...


GCS_Wiosna2013-OKLADKA

Moi Drodzy,
 mam nadzieję, że święta mijają Wam spokojnie i całkiem zadowalająco. Ja spotykałam się z rodziną, śmiałam się, jadłam maminy żurek, sernik, mazurek oraz inne dobre potrawy. Do kolekcji był też TEN ostatni torcik (upieczony po raz drugi), który wszystkim smakował. Poza tym brodziłam w śniegu, zakładałam czapkę i rękawiczki oraz dodatkowy sweter pod płaszcz, bo minus 5 to nie przelewki. A po powrocie otrzymałam “zajączka” w postaci informacji o tym, że jest już wiosenne wydanie Green Canoe. Zatem mam wielką przyjemność poinformować Was, że wyruszyłam w rejs razem z Asią, cała masą Cudownych Ludzi i Ekipą Tworzącą ten magazyn. Goszczę tam na stronach 142-155 ze swoim smacznym co nie co obok wewnętrznie bogatych ludzi, przepięknych wnętrz, pasji, cudownych zdjęć i wiosny która wybucha z każdej prawie strony... Przyjemności z obcowania:). Zapraszam!


25 komentarzy:

  1. Pysznościowo Ewelino, gratuluję i idę dogłębniej studiować znakomite przepisy.

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje Ewelino, zabieram się za przeglądanie :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ pomysłów i inspiracji :) wspaniały magazyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko ciesze sie razem z Toba zasluzylas na to i na wiele wiecej,Twoje zdjecia sa cudowne:) Pozdrawiam cieplutko :)I gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie się Ciebie czyta. Jutro wykorzystam jeden z Twoich przepisów na koktajl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z całego serca Ci gratuluję i mam nadzieję, że to dopiero początek:)
    ida kwietniowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie:-) Cieszę się, na takie fajne wiosenne i lekkie przepisy:-))
    Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ewelina :) przepyszne przepisy!! ten łosoś mój nr 1! i koktajl z granatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo się cieszę, gratulacje, teraz czekam na dalszy samodzielny krok, posterki i kucharską knigę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję bardzo bardzo! Wierzę w Ciebie, Twoje smaki, Twoje zdjęcia... wszystko razem pycha! Szklanki z koktajlem w górę, cheers!

    Ania-nie-taki-znów-Anonim

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! :)
    Cieszę się, że znalazłaś się w tym zacnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita praca, oczami chłonie się każdą stronę a głowa od razu ustawia swoje aranżacje! A jedzonko gdyby tylko ktoś podał do łóżeczka.. mmm :):):) gratulujemy wspaniałego owocu fenomenalnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ewelinko i życzę Ci dalszych takich małych wielkich sukcesów w tym kierunku, pisałam niejednokrotnie, że masz niesamowity dar pisarski, fotograficzny i kulinarny. Jak się te wszystkie talenty połączy, całkiem interesująca książka mogłaby z tego powstać, ja piszę się już na egzemplarz w przedsprzedaży :-))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne to czasopismo:) Twoje propozycje bardzo smakowite:). Miło zobaczyć znajome nazwisko w gazecie:) buziaka zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. No niezłe co nieco :)) Gratuluję!!! Bardzo smakowity, wypasiony i wiosenny numer.
    Twoje przepisy i zdjęcia jak zawsze zachwycające - następny krok to książka - czekam :))
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewelino...ja myślałam,że Ty taka zajęta nową pracą...a Ty taka aktywna...
    Taka niespodzianka !!! Gratuluję...
    I jak zwykle...napasłam oczy ;)
    Prawdziwa uczta dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, smaczne przepisy, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem po lekturze...:)
    zostaję pod wrażeniem... jak zwykle Twoich zdjęć... w magazynie.
    Świetny artykuł...tylko jedno mi się nie spodobało...namawiasz do odstawienia słodyczy ;)
    Pozdrawiam na...słodko i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny magazyn, piekne zdjęcia- podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. spędziłam z Wami lany poniedziałek i jak Cię w nim odkryłam - to pod serduszkiem w to zimno zrobiło mi się CIEPŁO :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam za pozytywny odbiór - miło mi było znaleźć się wśród tylu Kreatywnych Ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci dziękuję za ten wpis, bo nie wiedziałam o istnieniu tego magazynu, a cudownych inspiracji dla mnie (przenosimy dom drewniany na wieś) jest tu mnóstwo! Ty zaś jesteś prawdziwą artystką o wyjątkowym guście :-)
    Lody koktajlowe robię często, bo sąsiadka podrzuca mi mrożone owoce.
    Na Wielkanoc barwiłam jajka Twoją metodą (z listkami), ale były tylko bladym echem oryginałów, niemniej już wiem, gdzie zrobiłam błąd.
    No i kurczak - to był zwykły kurczak kupiony w sklepie, nie mam dostępu do "swojskich" kurczaków, a jednak był tak pyszny, że rozpływaliśmy sie z łakomstwa.
    Serdecznie pozdrawiam Marzynia

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamarzyniu - ja Ty mi coś napiszesz, to rozpływam się z radości, bo tak dobrze jest trafić i sprawić komuś radość:). Pozdrawiam Cię gorąco i powodzenie w tym wielkim waszym przedsięwzięciu życzę!

    OdpowiedzUsuń