piątek, 4 lipca 2014

poziomki, bita śmietana i brownie


białe poziomki (1)

Moi Drodzy!

Dni szykują nam się piękne i ciepłe. Właściwie już dziś jest fantastycznie! Czerpmy z nich ile się da, odpoczywajmy ile wlezie i bądźmy dla siebie najlepsi jak tylko potrafimy.
Zostawiam Was z tym, co mam ostatnio najsłodszego – poziomki, bitą śmietanę z łyżką cukru pudru i dwoma łyżkami likieru Malibu oraz brownie, a sam jadę pomagać w ogrodzie, słuchać śpiewu ptaków, śmiać się do rozpuku, ćwiczyć z moja mamą (co już mogliście zobaczyć na fb), pić kawę o poranku na tarasie, jeść groszek i zbierać poziomki.
Do usłyszenia!

białe poziomki (2)

27 komentarzy:

  1. Udanego i prze-przyjemnego wypoczywania!

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi byc najwspanialszy deser , mums. A jaka ziemie lubia poziomki, kwasna , czy neutralna, bo moje jakos malo owocow w zeszlym roku mialy?
    Zycze wesolego i slonecznego urlopu, zaczynajac od tego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co , ziemia nie musi być jakaś wyjątkowa, ale poziomki są bardzo wrażliwe na suszę.

      Usuń
  3. No to pięknego wypoczynku Ci życzę, bo zasłużyłaś z tego co tutaj czytam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, było wyjątkowo, jak zawsze, jak znajdę czas. wkleję kilka zdjęć:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jolana, Ty tutaj chyba pierwszy raz? Witaj i dziękuję :)

      Usuń
  5. Wspaniałego, letniego czasu Ewelinko :)
    Poziomki ... smak lata nieodzowny, pogoda na weekend wspaniała, w niedzielę zatem na pobliskich skałkach skosztuję polnych poziomek ... smak mają tak wyjątkowy i z latem kojarzący i wspomnienia przywołują cudne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, skałki z poziomkami były? Następny weekend tuż tuż... :) Uściski serdeczne, pozytywna Duszo!

      Usuń
  6. na pewno będzie pięknie i fajnie :)
    duuuużo słonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ika, za chwile ZNÓW będzie pozytywnie i bardzo fajnie :)

      Usuń
  7. W tym pokręconym świecie, wśród wielu niefajnych ludzi, jak człowiek czyta Twój blog, ogląda zdjęcia to znów wraca wiara w dobro i piękno świata ;) I bardziej człowiek docenia tą zwyczajność, te dary lata leżące w kuchni. Jest się bardziej tu i teraz. I nie potrzeba więcej ;) Pozdrawiam serdecznie. Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, jak ja dostaję TAKE słowa, to nie wiem co powiedzieć. Zatyka mnie, dziwię się, ze odbiór tej mojej rzeczywistości może być właśnie taki i dziękuję z całego serca, że zostawiasz mi TAKIE słowa :)

      Usuń
  8. Poziomki są takie śliczne i pyszne. :) Mniam. :)
    Pozdrawiam Cię Ewelinko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że weekend był udany i niedługo zostatnie to udowodnione na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany jak nie wiem co! Ufam, ze znajdę czas, aby pokazać kilka momentów :)

      Usuń
  10. Bądźmy dobrzy dla siebie...
    będę powtarzać, jak mantrę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, Kochana, Ty jesteś tego wyjątkowym przykładem :)

      Usuń
  11. Och jak ja Ci tego wszystkiego zazdroszczę i tych poziomek i ćwiczenia z Mamą i tego morza dobroci i optymizmu, który bije z Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżemdżusiku, jak Ty mnie odbierasz...! Sama sobie tego zazdroszczę :) I dziękuję za Twoje wszystkie słowa, którymi mnie raczysz :)

      Usuń